2010-10-26

Inte efter mörkets inbrott

Jaha. Otroligt obehagligt och komplicerat med det här med alla skott som smäller av här i Malmö just nu. Man vill inte ge sig, inte ändra på allting, men det är ändå himla svårt att motivera en löprunda i mörker just nu. Är ju inte precis blond och blåögd heller. Så igår dundrade jag 7 km på löpbandet inne på F&S, och kände mig... rätt dum. Som nidbilden av en latmask - bilen till gymmet, spring på band INOMHUS, bilen hem. Blä.

Idag strålar solen över Malmö och jag har fått ett par timmar hemma. Ska snart iväg igen, men tar en runda i skogen med hundarna på vägen. Vi har bara fått till inomhusträning den sista crazy tiden, och Scout och jag jobbar på apporteringen (närmare bestämt komma i position med apportbocken. It ain't easy), rakriktning på target, haka i och lite diverse trick och konster. Muppy Puppy bara glider :)

Ikväll blir det yoga, och så ska jag få filmat lite fix till Clicker Expo-presentationen, det börjar ju dra ihop sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bedre å være "latmask" enn skutt! Så fortsett å løpe inne en stund til, du!

Anonym sa...

Hej!
Mitt namn är Sassa, och jag jobbar med ett tv-program som går ut på att resa.
Vi söker alltså efter familjer och främst PAR som gillar att åka på semester, och som åker på typiska semestrar. I det här fallet vildmarkssemester/vandringssemester/scoutsemester eller dylikt.

Du verkar intressant! Har du partner/familj?
Vi skulle gärna prata med dig, ganska omgående. OM du tycker detta låter intressant =)

Vänligen, Sassa 08-50307867, eller maila mig på sassa.zarour@jarowskij.se